Modré zóny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 261 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Modré zóny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Modré zóny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Modré zóny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Modré zóny koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
352 Kč
Není skladem

Krátký popis
Každý z nás chce prežiť dlhý a zdravý život. Vravíte si, že ide hlavne o gény a kus šťastia? Nuž, nie je to celkom tak, ako zistil Dan Buettner, ktorý so svojím tímom počas niekoľkých rokov navštívil rôzne kúty Zeme, kde sa ľudia dožívajú veľmi vysokého veku v dobrom zdraví. Tieto miesta nazval…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Modré zóny je 308 Kč

Výběr knih autora Dan Buettner

Zobrazit všechny knihy autora Dan Buettner
Výběr knih vydavatele Eastone Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eastone Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.