Jediná vec

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 220 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jediná vec koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
220 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jediná vec koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jediná vec koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jediná vec koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jediná vec koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
305 Kč
Není skladem

Krátký popis
12 knižných ocenení; 350 umiestnení v rôznych rebríčkoch bestsellerov, vrátane tých najrešpektovanejších vo Wall Street Journal, NewYork Times a USA Today; 27 jazykových mutácií a publikovanie vo vyše 30 krajinách sveta; 1 z piatich najlepších biznisových kníh roka; 1 zo sto najlepších…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jediná vec je 265 Kč

Výběr knih autorů Gary Keller , Papassan Jay

Zobrazit všechny knihy autora Gary Keller, Papassan Jay
Výběr knih vydavatele Eastone Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eastone Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.