Einstein Jeho život a vesmír

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 458 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Einstein Jeho život a vesmír koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
458 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Einstein Jeho život a vesmír koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
503 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Einstein Jeho život a vesmír koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
360 Kč
Není skladem

Einstein Jeho život a vesmír koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
574 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Einstein Jeho život a vesmír koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
671 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Einstein Jeho život a vesmír koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
615 Kč
Není skladem

Krátký popis
Žiadne iné dielo o Albertovi Einsteinovi nezachytáva život a osobnosť tohto génia tak komplexne ako Einsteinov životopis od Waltera Isaacsona, ktorému sa podarilo jedinečným spôsobom spojiť známe fakty s novými skutočnosťami, získanými z Einsteinových osobných, predtým nezverejnených písomností…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Einstein Jeho život a vesmír je 530 Kč

Výběr knih autora Walter Isaacson

Zobrazit všechny knihy autora Walter Isaacson
Výběr knih vydavatele Eastone Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eastone Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.