Sněhová  koule

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 903 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sněhová  koule koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
903 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sněhová  koule koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 074 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sněhová  koule koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 074 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sněhová  koule koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
984 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sněhová koule podává životní příběh nejúspěšnějšího investora všech dob a legendy finančního světa – Warrena Buffetta. Je ságou jeho rodiny a kronikou období, kdy tento vlivný a na celém světě uznávaný muž žil. Ve Spojených státech amerických se okamžitě po vydání stala bestsellerem. Médii…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sněhová  koule je 975 Kč

Výběr knih autora Alice Schroeder

Zobrazit všechny knihy autora Alice Schroeder
Výběr knih vydavatele Eastone Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eastone Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.