A Course in Life

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 638 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Course in Life koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
638 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Course in Life koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
663 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Když Miloslav Moucha odcházel v roce 1968 do francouzského exilu, byl outsiderem, který za svou životní a uměleckou orientaci vděčil nikoliv profesorům akademie, nýbrž obrazům svých oblíbených malířů - Josefu Šímovi především - a svému duchovnímu učiteli, filosofu Josefu Jedličkovi. Když se po…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Course in Life je 650 Kč

Výběr knih autora Miloslav Moucha

Zobrazit všechny knihy autora Miloslav Moucha
Výběr knih vydavatele Arbor vitae

Zobrazit všechny knihy vydavatele Arbor vitae
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.