Adolf Wölfli. Stvořitel univerza

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 1 003 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Adolf Wölfli. Stvořitel univerza koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 003 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Adolf Wölfli. Stvořitel univerza koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
975 Kč
Není skladem

Adolf Wölfli. Stvořitel univerza koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 083 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Adolf Wölfli. Stvořitel univerza koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 097 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Adolf Wölfli. Stvořitel univerza koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 155 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Švýcarský umělec Adolf Wölfli (1864 - 1930) byl celoživotní outsider, sirotek, nádeník a pomocný dělník, který během třicetileté internace v ústavu pro choromyslné přetvořil svoji životní mizerii v gigantické syntetické dílo čítající na 25 000 stran textů, kreseb, koláží a hudebních i číselných…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Adolf Wölfli. Stvořitel univerza je 1 062 Kč

Výběr knih vydavatele Arbor vitae

Zobrazit všechny knihy vydavatele Arbor vitae
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.