Aenigma / Sto let antroposofického umění

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 1 419 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aenigma / Sto let antroposofického umění koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 419 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aenigma / Sto let antroposofického umění koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 513 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aenigma / Sto let antroposofického umění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 302 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zdálo by se, že dějiny umění 20. století každé větší umělecké hnutí fakticky popsaly a chronologicky zařadily. To, že teosofka a antroposofka Hilma af Klintová v posledních letech otřese kodifikovanými dějinami abstraktního umění však téměř nikdo nepředpokládal. Ovšem af Klintová byla jen malou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aenigma / Sto let antroposofického umění je 1 411 Kč

Výběr knih vydavatele Arbor vitae

Zobrazit všechny knihy vydavatele Arbor vitae
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.