Fatty a Lili - Humor a moudra z gauče a cvičáku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 96 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fatty a Lili - Humor a moudra z gauče a cvičáku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
96 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fatty a Lili - Humor a moudra z gauče a cvičáku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fatty a Lili - Humor a moudra z gauče a cvičáku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fatty a Lili - Humor a moudra z gauče a cvičáku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
83 Kč
Není skladem

Krátký popis
Není těžké odpovědět na otázku, čeho je nám v těchto nesnadných dobách nejvíc třeba: moudrosti a humoru. A je snad přímo dílem osudu, že právě nyní přicházejí autorky Zuzana Peterová a Jana Vrzalová se sličnou a i dárkově vhodnou knížkou, která je obojím doslova nabita. Příznivci nakladatelství…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Fatty a Lili - Humor a moudra z gauče a cvičáku je 151 Kč

Výběr knih autorů Zuzana Peterová , Jana Vrzalová

Zobrazit všechny knihy autora Zuzana Peterová, Jana Vrzalová
Výběr knih vydavatele MarieTum

Zobrazit všechny knihy vydavatele MarieTum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.