Teta (už ne) v komoře - Moje paní na cestě za láskou...

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 72 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Teta (už ne) v komoře - Moje paní na cestě za láskou... koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
72 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Teta (už ne) v komoře - Moje paní na cestě za láskou... koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Teta (už ne) v komoře - Moje paní na cestě za láskou... koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Teta (už ne) v komoře - Moje paní na cestě za láskou... koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Není skladem

Teta (už ne) v komoře - Moje paní na cestě za láskou... koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Po velmi úspěšné humoristické knížce Teta v komoře, kterou vypráví anglická buldočice Lily, vzniklo z pera spisovatelky Zuzany Peterové další pokračování. Opět "autor" - buldok Lily s nadhledem a humorem vypráví o dalších osudech rodiny, ve které se svou paní žije. Její postřehy, názory a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Teta (už ne) v komoře - Moje paní na cestě za láskou... je 151 Kč

Výběr knih autora Zuzana Peterová

Zobrazit všechny knihy autora Zuzana Peterová
Výběr knih vydavatele MarieTum

Zobrazit všechny knihy vydavatele MarieTum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.