Naše sladké nevěry - Z deníku psychoterapeutky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 72 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Naše sladké nevěry - Z deníku psychoterapeutky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
72 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Naše sladké nevěry - Z deníku psychoterapeutky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Naše sladké nevěry - Z deníku psychoterapeutky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Naše sladké nevěry - Z deníku psychoterapeutky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Není skladem

Naše sladké nevěry - Z deníku psychoterapeutky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kdo by nezpozorněl při vyslovení slova „nevěra“? Málokdo! Spisovatelka Zuzana Peterová by onevěrách mohla dlouho hovořit, protože jsou často tématem atrápením jejích psychoterapeutických klientů. Jenomže autorka se na ně podívala poněkud netradičním pohledem – pohledem humorným, asnadhledem. Co…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Naše sladké nevěry - Z deníku psychoterapeutky je 148 Kč

Výběr knih autora Zuzana Peterová

Zobrazit všechny knihy autora Zuzana Peterová
Výběr knih vydavatele MarieTum

Zobrazit všechny knihy vydavatele MarieTum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.