Art in the Czech Lands 800-2000

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 2 000 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Art in the Czech Lands 800-2000 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
2 000 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Art in the Czech Lands 800-2000 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
2 137 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Art in the Czech Lands 800-2000 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
2 237 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha poprvé sleduje dějiny umění v Čechách a na Moravě v jednom knižním svazku. Zachycuje vývoj a proměny umělecké tvorby v českých zemích od Velké Moravy až po současnost. Zabývá se malířstvím, sochařstvím, architekturou, knižní malbou, uměleckým řemeslem, fotografií i jinými druhy umělecké…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Art in the Czech Lands 800-2000 je 2 124 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Rostislav Švácha, Taťána Petrasová
Výběr knih vydavatele Arbor vitae

Zobrazit všechny knihy vydavatele Arbor vitae
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.