Agrese ve školním prostředí - Varovné signály, prevence a řešení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 379 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Agrese ve školním prostředí - Varovné signály, prevence a řešení koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
379 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Agrese ve školním prostředí - Varovné signály, prevence a řešení koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
394 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Agrese ve školním prostředí - Varovné signály, prevence a řešení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Není skladem

Agrese ve školním prostředí - Varovné signály, prevence a řešení koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
361 Kč
Není skladem

Krátký popis
Školní prostředí není jen místem vzdělávání, ale také bezpečného rozvoje žáků. Tato publikace se zaměřuje na rozpoznávání a interpretaci varovných signálů, které mohou naznačovat potenciální rizika, jako je šikana, násilí, závislosti či dokonce útoky aktivního střelce. Autor přináší podrobný…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Agrese ve školním prostředí - Varovné signály, prevence a řešení je 368 Kč

Výběr knih autora Tibor Brečka

Zobrazit všechny knihy autora Tibor Brečka
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Leges, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Leges, s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.