České paměti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 688 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

České paměti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
688 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
České paměti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
607 Kč
Není skladem

České paměti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
670 Kč
Není skladem

České paměti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
734 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České paměti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
770 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České paměti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
705 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha pamětí profesora Právnické fakulty Univerzity Karlovy Jiřího Rajmunda Tretery vypovídá o třech profesích jeho života: právníka, vysokoškolského učitele a katolického kněze. Svůj dobrodružný život i život svých rodičů autor podrobně popisuje ve třinácti částech rodinné kroniky. Události…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy České paměti je 695 Kč

Výběr knih autora Jiří Rajmund Tretera

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Rajmund Tretera
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Leges, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Leges, s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.