Excesivní uplatnění a zneužití směnky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 760 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Excesivní uplatnění a zneužití směnky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
760 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Excesivní uplatnění a zneužití směnky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
797 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Excesivní uplatnění a zneužití směnky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
696 Kč
Není skladem

Excesivní uplatnění a zneužití směnky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
730 Kč
Není skladem

Krátký popis
Směnku lze považovat za právní nástroj, jehož využití má velkou tradici. Zdaleka ne vždy však lze uplatnění směnečných nároků v soudních řízení považovat za řádný (poctivý) výkon směnečného práva. Stále častěji je možné se setkat s takovým uplatněním směnečných nároků, které nerespektují dohodu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Excesivní uplatnění a zneužití směnky je 745 Kč

Výběr knih autora Radim Chalupa

Zobrazit všechny knihy autora Radim Chalupa
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Leges, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Leges, s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.