Dokončení hospodářské a měnové unie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 310 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dokončení hospodářské a měnové unie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
310 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dokončení hospodářské a měnové unie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
322 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dokončení hospodářské a měnové unie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
281 Kč
Není skladem

Dokončení hospodářské a měnové unie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
295 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace je ojedinělým akademickým počinem představujícím postup Unie při finalizaci dosavadní spolupráce členských států v tzv. hospodářské a měnové unii, která je součástí Evropské unie. Lze ji označit za nadnárodní spolupráci, ve které se členské státy dobrovolně vzdaly svých výsostných…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dokončení hospodářské a měnové unie je 302 Kč

Výběr knih autora Jiří Novotný

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Novotný
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Leges, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Leges, s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.