Civilní právo procesní 1 - Řízení nalézací, 10. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 831 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Civilní právo procesní 1 - Řízení nalézací, 10. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
831 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Civilní právo procesní 1 - Řízení nalézací, 10. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
886 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Civilní právo procesní 1 - Řízení nalézací, 10. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
772 Kč
Není skladem

Civilní právo procesní 1 - Řízení nalézací, 10. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
812 Kč
Není skladem

Krátký popis
Učebnice obsahuje komplexní a přehledný výklad základních institutů a principů soudnictví a civilního procesu nalézacího. Zabývá se subjekty civilního procesu, sporným i nesporným řízením i dalšími druhy procesu (s výjimkou vykonávacího a insolvenčního řízení, které jsou obsahem druhého dílu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Civilní právo procesní 1 - Řízení nalézací, 10. vydání je 825 Kč

Výběr knih autorů Alena Winterová , Alena Macková

Zobrazit všechny knihy autora Alena Winterová, Alena Macková
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Leges, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Leges, s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.