Diagnostika v čínské medicíně - Obsáhlý průvodce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 2 098 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Diagnostika v čínské medicíně - Obsáhlý průvodce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
2 098 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diagnostika v čínské medicíně - Obsáhlý průvodce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
2 237 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diagnostika v čínské medicíně - Obsáhlý průvodce koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
2 249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diagnostika v čínské medicíně - Obsáhlý průvodce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
2 375 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Diagnostika v čínské medicíně - Obsáhlý průvodce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
2 375 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diagnostika v čínské medicíně - Obsáhlý průvodce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 787 Kč
Není skladem

Diagnostika v čínské medicíně - Obsáhlý průvodce koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
2 124 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha světoznámého autora a lékaře tradiční čínské medicíny by neměla chybět v knihovně žádného praktika čínské medicíny, žádného lékaře, který se setkává se složitými komplexními projevy chorob, a jistě by mohla být i vítanou pomůckou pro orientaci v běžných potížích pro laickou veřejnost.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Diagnostika v čínské medicíně - Obsáhlý průvodce je 2 177 Kč

Výběr knih autorů Giovanni Maciocia , C.Ac.

Zobrazit všechny knihy autora Giovanni Maciocia, C.Ac.
Výběr knih vydavatele ANAG

Zobrazit všechny knihy vydavatele ANAG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.