Praxe čínské medicíny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 1 948 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Praxe čínské medicíny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 948 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Praxe čínské medicíny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
2 062 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Praxe čínské medicíny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
2 972 Kč
Není skladem

Praxe čínské medicíny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
2 237 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Praxe čínské medicíny koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
2 124 Kč
Není skladem

Krátký popis
Autor Giovanni Maciocia, akupunkturista, specialista v oboru léčivých bylin a světoznámý odborník na čínskou medicínu, v této knize popisuje léčbu a diagnózu 48 nemocí, zdravotních potíží a poruch. Léčení široké škály obtíží pomocí tradiční čínské medicíny Předkládá možnosti aplikace tradiční…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Praxe čínské medicíny je 2 268 Kč

Výběr knih autora Giovanni Maciocia

Zobrazit všechny knihy autora Giovanni Maciocia
Výběr knih vydavatele ANAG

Zobrazit všechny knihy vydavatele ANAG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.