Léčba nemocí v tradiční čínské medicíně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 245 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Léčba nemocí v tradiční čínské medicíně koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Léčba nemocí v tradiční čínské medicíně koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Léčba nemocí v tradiční čínské medicíně koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Léčba nemocí v tradiční čínské medicíně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
225 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Léčba nemocí v tradiční čínské medicíně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Není skladem

Léčba nemocí v tradiční čínské medicíně koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
299 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha přináší podrobný popis léčby vybraných onemocnění za pomoci receptur tradiční čínské medicíny, v některých případech včetně akupunktury. Každá receptura je zevrubně rozebrána z pohledu různých variant a doplňujících ingrediencí, které je třeba použít při konkrétních projevech a vývoji…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Léčba nemocí v tradiční čínské medicíně je 267 Kč

Výběr knih vydavatele ANAG

Zobrazit všechny knihy vydavatele ANAG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.