Andílkovo vánoční putování

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 103 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Andílkovo vánoční putování koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
103 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andílkovo vánoční putování koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
115 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andílkovo vánoční putování koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
116 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andílkovo vánoční putování koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
120 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Andílkovo vánoční putování koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andílkovo vánoční putování koupíte na Grada
Grada
129 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Andílkovo vánoční putování koupíte na Grada
Grada
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andílkovo vánoční putování koupíte na Grada
Grada
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andílkovo vánoční putování koupíte na Grada
Grada
129 Kč
Není skladem

Andílkovo vánoční putování koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
129 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nechte si vyprávět o vánoční pouti za přátelstvím, nadějí a štěstím. Vánoční ozdoby se pohupují na stromečku a nikdo netuší, jaké příběhy by mohly vyprávět. Krajkový Andílek, kterého před Štědrým dnem uháčkovala babička Ludmilka, se místo na stromečku ocitne na strastiplné cestě, aby našel…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Andílkovo vánoční putování je 152 Kč

Výběr knih autora Zuzana Pospíšilová

Zobrazit všechny knihy autora Zuzana Pospíšilová
Výběr knih vydavatele Bambook

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bambook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.