Angloamerická recepce Ingardenova pojetí uměleckého literárního díla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Angloamerická recepce Ingardenova pojetí uměleckého literárního díla koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Angloamerická recepce Ingardenova pojetí uměleckého literárního díla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Angloamerická recepce Ingardenova pojetí uměleckého literárního díla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
272 Kč
Není skladem

Angloamerická recepce Ingardenova pojetí uměleckého literárního díla koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
249 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace analyzuje spíše ojediněle se vyskytující kritickou recepci Ingardenovy koncepce uměleckého literárního díla v rámci angloamerické estetiky a filozofie. Cílem je představit ontologickou a epistemologickou teorii literárního díla polského fenomelologa Romana Ingardena tak, jak je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Angloamerická recepce Ingardenova pojetí uměleckého literárního díla je 250 Kč

Výběr knih vydavatele Muni Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Muni Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.