Bohdan Lacina: 1912–1971

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 1 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bohdan Lacina: 1912–1971 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bohdan Lacina: 1912–1971 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 460 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bohdan Lacina: 1912–1971 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 538 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bohdan Lacina: 1912–1971 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
1 409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Monografie o jedné z nejvýraznějších osobností české výtvarné kultury 20. století. B. Lacina, český malíř, grafik, ilustrátor, byl profesorem dějin umění a výtvarné výchovy na Masarykově univerzitě. Jeho dílo je široké záběrem z hlediska výtvarných disciplín, bohaté rozsahem a cenné uměleckou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bohdan Lacina: 1912–1971 je 1 418 Kč

Výběr knih autora Jiří Hlušička

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Hlušička
Výběr knih vydavatele Muni Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Muni Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.