Břeclav - Pohansko IX. Pohřební areály z Jižního předhradí (archeologicko-antropologická studie)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 473 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Břeclav - Pohansko IX. Pohřební areály z Jižního předhradí (archeologicko-antropologická studie) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
473 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Břeclav - Pohansko IX. Pohřební areály z Jižního předhradí (archeologicko-antropologická studie) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
553 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Břeclav - Pohansko IX. Pohřební areály z Jižního předhradí (archeologicko-antropologická studie) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
430 Kč
Není skladem

Břeclav - Pohansko IX. Pohřební areály z Jižního předhradí (archeologicko-antropologická studie) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
507 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha obsahuje komplexní zpracování disperzních pohřebních areálů zkoumaných na jižním předhradí velkomoravské centrální sídelní aglomerace Břeclav – Pohansko. Na předhradí bylo objeveno 205 hrobů. Tyto vytvářely buď malá pohřebiště, skupiny dvou až čtyř hrobů nebo byly situovány solitérně.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Břeclav - Pohansko IX. Pohřební areály z Jižního předhradí (archeologicko-antropologická studie) je 490 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Renáta Přichystalová, Kalová Kateřina
Výběr knih vydavatele Muni Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Muni Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.