Bez léčby to jde

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 158 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bez léčby to jde koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
158 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bez léčby to jde koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
194 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bez léčby to jde koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
201 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bez léčby to jde koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
168 Kč
Není skladem

Krátký popis
Práce se prostřednictvím vztahové perspektivy zaměřuje na proces, kterým procházejí osoby ukončující své užívání pervitinu bez podpory odborných zařízení. Je zmíněna řada zahraničních studií, která prokazuje, že tzv. přirozené zotavení je hlavní únikovou cestou z pravidelného užívání drog.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bez léčby to jde je 180 Kč

Výběr knih autora Pavel Nepustil

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Nepustil
Výběr knih vydavatele Muni Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Muni Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.