Biosocial Interactions in Modernisation

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 1 007 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Biosocial Interactions in Modernisation koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 007 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Biosocial Interactions in Modernisation koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 188 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Biosocial Interactions in Modernisation koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
950 Kč
Není skladem

Biosocial Interactions in Modernisation koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
1 088 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace Biosociální interakce v procesu modernizace se zabývá celou škálou významných společenských otázek, plynoucích ze střetu evoluční výbavy lidstva a biosociálních požadavků moderního života. Látka je uspořádána do celků podle nejpodstatnějších zdrojů biosociální variability:…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Biosocial Interactions in Modernisation je 1 058 Kč

Výběr knih vydavatele Muni Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Muni Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.