Babičky na bigbítu - Společenský život na moravském venkově pozdního socialismu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 208 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Babičky na bigbítu - Společenský život na moravském venkově pozdního socialismu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
208 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Babičky na bigbítu - Společenský život na moravském venkově pozdního socialismu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Babičky na bigbítu - Společenský život na moravském venkově pozdního socialismu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
277 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Babičky na bigbítu - Společenský život na moravském venkově pozdního socialismu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
206 Kč
Není skladem

Babičky na bigbítu - Společenský život na moravském venkově pozdního socialismu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
224 Kč
Není skladem

Krátký popis
Název knihy Babičky na bigbítu odkazuje na prolínání archaických a inovativních prvků ve společenském životě na venkově. Ten se v období pozdního socialismu utvářel nejen pod tlakem mocenských zásahů, ale i díky snahám vesnických komunit uchovat si vlastní tradice a identitu. Oficiální i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Babičky na bigbítu - Společenský život na moravském venkově pozdního socialismu je 232 Kč

Výběr knih vydavatele Muni Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Muni Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.