Zaklínač - Nářek čarodějnice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zaklínač - Nářek čarodějnice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
275 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Zaklínač - Nářek čarodějnice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
327 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zaklínač - Nářek čarodějnice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
341 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zaklínač - Nářek čarodějnice koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zaklínač - Nářek čarodějnice koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zaklínač - Nářek čarodějnice koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Plameny stoupají vysoko společně s nářkem čarodějnice, jež umírá na hranici. Jakmile si Geralt zkusí hledat další práci, začnou ho stíhat znepokojivé obrazy smrtícího pronásledování, které přinášejí zlověstné varování. Když si ho najme bohatý lord na nalezení své údajně unesené dcery, Geralt…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zaklínač - Nářek čarodějnice je 301 Kč

Výběr knih autora Bartosz Sztybor

Zobrazit všechny knihy autora Bartosz Sztybor
Výběr knih vydavatele Seqoy s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Seqoy s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.