Autobiografie traumatu - Intimní zpověď

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 298 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Autobiografie traumatu - Intimní zpověď koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
298 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Autobiografie traumatu - Intimní zpověď koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
333 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Autobiografie traumatu - Intimní zpověď koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
389 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Autobiografie traumatu - Intimní zpověď koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
392 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Autobiografie traumatu - Intimní zpověď koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
357 Kč
Není skladem

Krátký popis
Slavný tvůrce metody somatického prožívání, Peter A. Levine – muž, který změnil způsob, jakým psychologové, lékaři a léčitelé chápou a léčí následky traumat a zneužívání – popisuje v tomto intimním memoáru svou vlastní cestu ke zhojení vážných traumat z dětství a nabízí hluboké vhledy do vývoje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Autobiografie traumatu - Intimní zpověď je 353 Kč

Výběr knih autora Peter A. Levine

Zobrazit všechny knihy autora Peter A. Levine
Výběr knih vydavatele Maitrea

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maitrea
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.