Buddha vaří - Výživa podle typologie tibetské medicíny, 108 receptů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 455 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Buddha vaří - Výživa podle typologie tibetské medicíny, 108 receptů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
455 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Buddha vaří - Výživa podle typologie tibetské medicíny, 108 receptů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
533 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Buddha vaří - Výživa podle typologie tibetské medicíny, 108 receptů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Buddha vaří - Výživa podle typologie tibetské medicíny, 108 receptů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
387 Kč
Není skladem

Buddha vaří - Výživa podle typologie tibetské medicíny, 108 receptů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
488 Kč
Není skladem

Krátký popis
Úvod do výživy v souladu s typologií podle tibetské medicíny se 108 recepty na zdravá a chutná jídla Kniha poslouží všem začátečníkům (i bez nutnosti předběžných znalostí) jako uvedení do problematiky: základů stravování podle tibetského lékařství analýzy podle typů konstituce "zdravé výživy" …

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Buddha vaří - Výživa podle typologie tibetské medicíny, 108 receptů je 479 Kč

Výběr knih vydavatele Maitrea

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maitrea
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.