Čtyři vhledy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 267 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čtyři vhledy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Čtyři vhledy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čtyři vhledy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čtyři vhledy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
367 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čtyři vhledy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
369 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čtyři vhledy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
336 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tato kniha přináší moudrá učení, jež byla střežena tajnými společenstvími Správců Země, léčiteli a léčitelkami z Jižní Ameriky. Čtyři vhledy uvádějí, že celé stvoření – lidé, velryby a dokonce i hvězdy jsou světlem, které se projevilo ve hmotě díky síle záměru. Správci Země používají vhledy k…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čtyři vhledy je 321 Kč

Výběr knih autora Alberto Villoldo

Zobrazit všechny knihy autora Alberto Villoldo
Výběr knih vydavatele Maitrea

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maitrea
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.