Bachovy květové esence - Brána do duše

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 354 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bachovy květové esence - Brána do duše koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
354 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Bachovy květové esence - Brána do duše koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
545 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bachovy květové esence - Brána do duše koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
417 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bachovy květové esence - Brána do duše koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
488 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bachovy květové esence - Brána do duše koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
545 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bachovy květové esence - Brána do duše koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
447 Kč
Není skladem

Krátký popis
Bachovy květové esence představují zcela dokonalý systém, díky kterému máte možnost s maximální přesností nahlédnout do psychiky, aniž byste se museli trápit vymýšlením terapeutických otázek a náročným studiem psychologie. Pokud správně určíte, jaké emoce člověka trápí, dostanete navíc dokonalý…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bachovy květové esence - Brána do duše je 466 Kč

Výběr knih vydavatele Maitrea

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maitrea
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.