Jak se spřátelit s konflikty - Cesta k přínosnějším, zábavnějším a bezpečnějším konfliktům

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak se spřátelit s konflikty - Cesta k přínosnějším, zábavnějším a bezpečnějším konfliktům koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se spřátelit s konflikty - Cesta k přínosnějším, zábavnějším a bezpečnějším konfliktům koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
277 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se spřátelit s konflikty - Cesta k přínosnějším, zábavnějším a bezpečnějším konfliktům koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se spřátelit s konflikty - Cesta k přínosnějším, zábavnějším a bezpečnějším konfliktům koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Jak se spřátelit s konflikty - Cesta k přínosnějším, zábavnějším a bezpečnějším konfliktům koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
301 Kč
Není skladem

Jak se spřátelit s konflikty - Cesta k přínosnějším, zábavnějším a bezpečnějším konfliktům koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
254 Kč
Není skladem

Krátký popis
Spřátelit se s konfliktem - to je ale nápad! Autor Joe Goodbread pomohl zvládnout konflikty stovkám lidí - počínaje každodenními rodinnými a sousedskými spory až po konflikt v Severním Irsku. Většina z nás by se konfliktu raději zcela vyhnula, než abychom utrpěli citové či fyzické zranění nebo…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak se spřátelit s konflikty - Cesta k přínosnějším, zábavnějším a bezpečnějším konfliktům je 262 Kč

Výběr knih vydavatele Maitrea

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maitrea
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.