Divoká síla - Objevte kouzlo svého menstruačního cyklu a probuďte ženskou cestu k síle

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 344 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Divoká síla - Objevte kouzlo svého menstruačního cyklu a probuďte ženskou cestu k síle koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
344 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divoká síla - Objevte kouzlo svého menstruačního cyklu a probuďte ženskou cestu k síle koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
327 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Divoká síla - Objevte kouzlo svého menstruačního cyklu a probuďte ženskou cestu k síle koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
424 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jako žena jste kódována k síle a cesta uvědomění si bohatosti a krásy této síly - vaší Divoké síly - se nachází v rytmu a proměnách vašeho menstruačního cyklu. Menstruační cyklus je důležitý a životodárný systém v ženském těle, avšak naše porozumění a respekt k tomuto procesu jsou omezené i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Divoká síla - Objevte kouzlo svého menstruačního cyklu a probuďte ženskou cestu k síle je 365 Kč

Výběr knih vydavatele Maitrea

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maitrea
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.