Baby's Very First Black and White Little Library

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 207 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Baby's Very First Black and White Little Library koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Baby's Very First Black and White Little Library koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
240 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
This is amini boxed set containing four titles from the beautiful, high-contrast "Baby's Very First Black & White" series; "Animals", "Going Out", "Babies" and "Faces". The high-contrast illustrations, with splashes of spot colour are specially designed for the very young to focus on. It is an…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Baby's Very First Black and White Little Library je 223 Kč

Výběr knih autora Stella Baggott

Zobrazit všechny knihy autora Stella Baggott
Výběr knih vydavatele Usborne Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.