Obličej - První černobílá knížka pro miminko

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 126 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Obličej - První černobílá knížka pro miminko koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
126 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Obličej - První černobílá knížka pro miminko koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
127 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Obličej - První černobílá knížka pro miminko koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Obličej - První černobílá knížka pro miminko koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
126 Kč
Není skladem

Obličej - První černobílá knížka pro miminko koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
130 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tuto krásnou knížečku s obrázky obličejů si s vámi bude vaše děťátko prohlížet moc rádo. Seznámí se se svou tváří - nos, oči, pusa… to za chvíli bude hračka! Ideální první knížka pro vaše miminko. Velká je tak akorát do dětských ručiček, má oblé hrany a díky pevným stránkám vydrží i méně šetrné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Obličej - První černobílá knížka pro miminko je 130 Kč

Výběr knih autora Stella Baggott

Zobrazit všechny knihy autora Stella Baggott
Výběr knih vydavatele Svojtka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.