Knihovnička - První knížky pro miminko

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 169 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Knihovnička - První knížky pro miminko koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knihovnička - První knížky pro miminko koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knihovnička - První knížky pro miminko koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
196 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knihovnička - První knížky pro miminko koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
165 Kč
Není skladem

Knihovnička - První knížky pro miminko koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
180 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vaše miminko si prohlížení těchto knížek spolu s vámi zamiluje. Ilustrace s vysokým kontrastem jsou speciálně navrženy pro naše nejmenší. Souborné vydání čtyř oblíbených leporel. Tyto knížečky představují ideální první knížky pro vaše miminko. Velké jsou tak akorát do dětských ručiček, mají…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Knihovnička - První knížky pro miminko je 177 Kč

Výběr knih autora Stella Baggott

Zobrazit všechny knihy autora Stella Baggott
Výběr knih vydavatele Svojtka & Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka & Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.