Knihovnička - První černobílé knížky pro miminko

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 178 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Knihovnička - První černobílé knížky pro miminko koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knihovnička - První černobílé knížky pro miminko koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Souborné vydání čtyř oblíbených černobílých leporel. Tyto knížečky představují ideální první knížku pro vaše miminko. Velká je tak akorát do dětských ručiček, má oblé hrany a díky pevným stránkám vydrží i méně šetrné zacházení. Obrázky zvířátek, předmětů, miminek v různých situacích nebo…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Knihovnička - První černobílé knížky pro miminko je 191 Kč

Výběr knih autora Stella Baggott

Zobrazit všechny knihy autora Stella Baggott
Výběr knih vydavatele Svojtka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.