Knižnička Prvé knižky pre bábätko

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 174 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Knižnička Prvé knižky pre bábätko koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
174 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knižnička Prvé knižky pre bábätko koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knižnička Prvé knižky pre bábätko koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
240 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knižnička Prvé knižky pre bábätko koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
220 Kč
Není skladem

Krátký popis
Súborné vydanie štyroch obľúbených leporel. Tieto knižočky predstavujú ideálne prvé knižky pre vaše bábätko. Veľké sú tak akurát do detských ručičiek, majú oblé rohy a vďaka pevným stránkam vydržia aj menej šetrné zaobchádzanie. Obrázky zvieratiek, predmetov, jedla alebo farieb prispôsobené…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Knižnička Prvé knižky pre bábätko je 210 Kč

Výběr knih autora Stella Baggott

Zobrazit všechny knihy autora Stella Baggott
Výběr knih vydavatele Svojtka § Co., s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka § Co., s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.