Miminka - První černobílá knížka pro miminko

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 126 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Miminka - První černobílá knížka pro miminko koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
126 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Miminka - První černobílá knížka pro miminko koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
127 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Miminka - První černobílá knížka pro miminko koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Miminka - První černobílá knížka pro miminko koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Miminka - První černobílá knížka pro miminko koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
130 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ideální první knížka pro vaše miminko. Velká je tak akorát do dětských ručiček, má oblé hrany a díky pevným stránkám vydrží i méně šetrné zacházení. Obrázky miminek v různých situacích, uzpůsobené malému děťátku, si vaše miminko může prohlížet stále dokola. Černobílá varianta s jemnými…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Miminka - První černobílá knížka pro miminko je 131 Kč

Výběr knih autora Stella Baggott

Zobrazit všechny knihy autora Stella Baggott
Výběr knih vydavatele Svojtka&Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka&Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.