Velký česko-esperantský slovník

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 488 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Velký česko-esperantský slovník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
488 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Velký česko-esperantský slovník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
597 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velký česko-esperantský slovník koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
490 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Velký česko-esperantský slovník, Autoři : Miroslav Malovec, Rok vydání : 2022,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Velký česko-esperantský slovník je 525 Kč

Výběr knih autora Miroslav Malovec

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Malovec
Výběr knih vydavatele KAVA-PECH

Zobrazit všechny knihy vydavatele KAVA-PECH
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.