Básničky a písničky dobrého pejska + CD

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 118 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Básničky a písničky dobrého pejska + CD koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
118 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Básničky a písničky dobrého pejska + CD koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Básničky a písničky dobrého pejska + CD koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Básničky a písničky dobrého pejska + CD koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
111 Kč
Není skladem

Básničky a písničky dobrého pejska + CD koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
122 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha + CDA je to tady! Legendární básnická knížka Hynka Viléma Dobrý pejsek pro kokínko přeskočí i přes hovínko byla konečně zhudebněna!Sbírka se okamžitě po svém vydání v roce 2008 stala bestsellerem a byla rychle rozebrána, stejně jako následný dotisk. Některé básničky téměř zlidověly, děti…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Básničky a písničky dobrého pejska + CD je 123 Kč

Výběr knih autora Hynek Vilém

Zobrazit všechny knihy autora Hynek Vilém
Výběr knih vydavatele Books & Pipes Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Books & Pipes Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.