F. T. M. = Futurismus. Malý bedekr futuristické avantgardy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 139 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

F. T. M. = Futurismus. Malý bedekr futuristické avantgardy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
139 Kč
Skladem (odeslání ihned)

F. T. M. = Futurismus. Malý bedekr futuristické avantgardy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

F. T. M. = Futurismus. Malý bedekr futuristické avantgardy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

F. T. M. = Futurismus. Malý bedekr futuristické avantgardy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
133 Kč
Není skladem

F. T. M. = Futurismus. Malý bedekr futuristické avantgardy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
147 Kč
Není skladem

Krátký popis
F. T. M. jsou iniciály jména Filippa Tommase Marinettiho – umělce, jehož jméno většina z nás kdysi zaslechla ve škole, ale který nám patrně splývá s masou dalších etablovaných klasiků. Marinetti přitom nikdy klasikem nebyl, byl to buřič a bohém...

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy F. T. M. = Futurismus. Malý bedekr futuristické avantgardy je 165 Kč

Výběr knih autora Kateřina Hloušková

Zobrazit všechny knihy autora Kateřina Hloušková
Výběr knih vydavatele Books & Pipes Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Books & Pipes Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.