Cvičebnice italštiny / Libro degli esercizi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 266 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cvičebnice italštiny / Libro degli esercizi koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cvičebnice italštiny / Libro degli esercizi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
294 Kč
Není skladem

Cvičebnice italštiny / Libro degli esercizi koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
242 Kč
Není skladem

Krátký popis
Cvičebnice by měla posloužit všem, kteří se snaží rozumět a být pochopeni v základních situacích při pobytu v Itálii či při setkání s rodilým mluvčím. Cílem dialogů a praktických cvičení je vytvořit přirozené jazykové situace, v nichž se může člověk ocitnout v běžném životě. Gramatická cvičení…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cvičebnice italštiny / Libro degli esercizi je 267 Kč

Výběr knih autora Lenka Halgašová

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Halgašová
Výběr knih vydavatele Books & Pipes Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Books & Pipes Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.