Němci a jejich umění

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 190 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Němci a jejich umění koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
190 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Němci a jejich umění koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Němci a jejich umění koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Němci a jejich umění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Není skladem

Němci a jejich umění koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
201 Kč
Není skladem

Krátký popis
Přehledná práce předního historika umění se zamýšlí nad tím, co je specificky německého na německém umění.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Němci a jejich umění je 203 Kč

Výběr knih autora Hans Belting

Zobrazit všechny knihy autora Hans Belting
Výběr knih vydavatele Books & Pipes Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Books & Pipes Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.