Poslední rok 1938 - Román úspěšné rakouské autorky, inspirovaný dětstvím v rodných Hustopečích

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 212 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Poslední rok 1938 - Román úspěšné rakouské autorky, inspirovaný dětstvím v rodných Hustopečích koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poslední rok 1938 - Román úspěšné rakouské autorky, inspirovaný dětstvím v rodných Hustopečích koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poslední rok 1938 - Román úspěšné rakouské autorky, inspirovaný dětstvím v rodných Hustopečích koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
248 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poslední rok 1938 - Román úspěšné rakouské autorky, inspirovaný dětstvím v rodných Hustopečích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
205 Kč
Není skladem

Poslední rok 1938 - Román úspěšné rakouské autorky, inspirovaný dětstvím v rodných Hustopečích koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
226 Kč
Není skladem

Krátký popis
"Příběh pohnuté historie naší země nahlížený dětskýma očima by si měl přečíst každý, aby byl napříště schopen zabránit chybám, které společnost směřují k nezvratné katastrofě." Kateřina Tučková, autorka knihy Vyhnání Gerty Schnirch Píše se rok 1938. Devítiletá Elfi Zimmermannová žije se svou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Poslední rok 1938 - Román úspěšné rakouské autorky, inspirovaný dětstvím v rodných Hustopečích je 226 Kč

Výběr knih autora Ilse Tielschová

Zobrazit všechny knihy autora Ilse Tielschová
Výběr knih vydavatele Books & Pipes Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Books & Pipes Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.