Já platím, já rozhoduji! - Političtí podnikatelé a jejich strany

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 221 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Já platím, já rozhoduji! - Političtí podnikatelé a jejich strany koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Já platím, já rozhoduji! - Političtí podnikatelé a jejich strany koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
255 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Já platím, já rozhoduji! - Političtí podnikatelé a jejich strany koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
257 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Já platím, já rozhoduji! - Političtí podnikatelé a jejich strany koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
212 Kč
Není skladem

Já platím, já rozhoduji! - Političtí podnikatelé a jejich strany koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
234 Kč
Není skladem

Krátký popis
Silvio Berlusconi, Geert Wilders, Frank Stronach, Viktor Uspaskich, Vít Bárta, Tomio Okamura, Andrej Babiš. To jsou jen některá jména politických podnikatelů, kteří vytvořili vlastní stranu a vstoupili s ní do politiky. Přestože tento fenomén silně ovlivňuje řadu let politický a společenský…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Já platím, já rozhoduji! - Političtí podnikatelé a jejich strany je 235 Kč


Výběr knih vydavatele Books & Pipes Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Books & Pipes Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.