Běhání (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 111 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Běhání (Defekt) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
111 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Běhání (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
121 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Běhání (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
123 Kč
Není skladem

Běhání (Defekt) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
129 Kč
Není skladem

Krátký popis
Trend běhání je stále silný - běhání je totiž velmi snadné a přístupné téměř všem, nepotřebujete k němu žádné speciální vybavení. Stačí si vzít vhodné boty a vyrazit do ulic či do přírody. V této příručce najdete vše od vyvrácení mýtů, které okolo běhání kolují, přes první běžecké kroky až po…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Běhání (Defekt) je 121 Kč

Výběr knih autora Juan Maneru Cámara

Zobrazit všechny knihy autora Juan Maneru Cámara
Výběr knih vydavatele Bookmedia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bookmedia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.