KAFE ... a povídku prosím

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 133 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

KAFE ... a povídku prosím koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

KAFE ... a povídku prosím koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
122 Kč
Není skladem

Krátký popis
Autorpředstavuje knihu povídek, jejichž spojovacím článkem je kavárna. Povídky o více i méně náhodných setkáních, více i méně osudových okamžicích, povídky dramatické, tajemné i poetické.

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Ivan Kašpárek, Tomečková Miroslava
Výběr knih vydavatele KAVA-PECH

Zobrazit všechny knihy vydavatele KAVA-PECH
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.