Blues Alive 25

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Blues Alive 25 aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Mezinárodní hudební festival Blues Alive slaví v roce 2021 pětadvacáté výročí svého vzniku. Za tu dobu na jeho pódiu stály desítky špičkových umělců z celého světa, zvláště pak z kolébky bluesové hudby, Spojených států amerických. Kniha BLUES ALIVE 25, kterou editorsky uspořádal dlouholetý…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Ondřej Bezr

Zobrazit všechny knihy autora Ondřej Bezr
Výběr knih vydavatele Galén

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galén
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.