Bohyně a božci v Beskydech - Síla přírody a magie v lidovém léčitelství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 224 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bohyně a božci v Beskydech - Síla přírody a magie v lidovém léčitelství koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bohyně a božci v Beskydech - Síla přírody a magie v lidovém léčitelství koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bohyně a božci v Beskydech - Síla přírody a magie v lidovém léčitelství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
210 Kč
Není skladem

Bohyně a božci v Beskydech - Síla přírody a magie v lidovém léčitelství koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
Přírodní léčba byla odpradávna součástí lidské existence. Když nepomohly léčivé byliny, přišla na řadu magie božců, bohyň, kouzelníkůa čarodějů s čáry a zaříkáváním, s okuřováním, prapodivnými lektvary a nesrozumitelným mumláním modliteb, proseb i zaklínáním.Když ani to nepomohlo a vyložené…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bohyně a božci v Beskydech - Síla přírody a magie v lidovém léčitelství je 232 Kč

Výběr knih autora Richard Sobotka

Zobrazit všechny knihy autora Richard Sobotka
Výběr knih vydavatele Víkend

Zobrazit všechny knihy vydavatele Víkend
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.